skip to main
|
skip to sidebar
Opinnäytetyö
lauantai 21. helmikuuta 2009
LOMAVIIKKO ja aika käy vähiin
Ei perhana, oli lainassa kamerakin ja mitään en saanut tehtyä. Ei tosin toiminut yhteyskään tietokoneen ja kameran välillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Link It
Kertoja
Kitaravaara
Kuvaajatar
Lukijat
Blogiarkisto
▼
2009
(3)
▼
helmikuuta
(2)
LOMAVIIKKO ja aika käy vähiin
Nyt EI kiinnosta kyllä mikään
►
tammikuuta
(1)
►
2008
(4)
►
joulukuuta
(1)
►
marraskuuta
(3)
Tietoja minusta
issu
Lusittu: 120 opintoviikkoa jo vuonna 2009.
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti