lauantai 21. helmikuuta 2009

LOMAVIIKKO ja aika käy vähiin

Ei perhana, oli lainassa kamerakin ja mitään en saanut tehtyä. Ei tosin toiminut yhteyskään tietokoneen ja kameran välillä.

Ei kommentteja: