perjantai 7. marraskuuta 2008

Matkalla tuumittua

Tuumailin josko esitys olisi kuulokuva ja siinä olisi jonkinlainen juoni. Musiikki ja äänet olisivat siinä edelleen mukana ja nyt ehkä puhetta että tehosteääniä.

Aiemmin päivällä:
JK:n kanssa tuli juteltua ont:n muodosta ja siihen ehkä aloitettavasta musiikki tuotannosta.

Ei kommentteja: