Tuumailin josko esitys olisi kuulokuva ja siinä olisi jonkinlainen juoni. Musiikki ja äänet olisivat siinä edelleen mukana ja nyt ehkä puhetta että tehosteääniä.
Aiemmin päivällä:
JK:n kanssa tuli juteltua ont:n muodosta ja siihen ehkä aloitettavasta musiikki tuotannosta.
perjantai 7. marraskuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti