tiistai 4. marraskuuta 2008

Suunnitelman jättäminen

Tänään on jätetty opinnäytetyön suunnitelma ja se on hyväksytty laajuudestaan huolimatta. Sitä vielä tarkistetaan joulukuussa.

Ei kommentteja: