skip to main
|
skip to sidebar
Opinnäytetyö
lauantai 15. marraskuuta 2008
Tuli ehkä tehtyä
Tänään on ehkä syntynyt biisi, jota voisin käyttää ONT:ssäni. Muuten en ole oikein tietoinen miten sitä lähtisi työstämään. Kolme osaa: maisema, ihminen ja kissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Link It
Kertoja
Kitaravaara
Kuvaajatar
Lukijat
Blogiarkisto
►
2009
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
▼
2008
(4)
►
joulukuuta
(1)
▼
marraskuuta
(3)
Tuli ehkä tehtyä
Matkalla tuumittua
Suunnitelman jättäminen
Tietoja minusta
issu
Lusittu: 120 opintoviikkoa jo vuonna 2009.
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti